Del siden

Følge os ved at klikke her.

Venneforeningen.

Ravnsborg Skytteforenings Venner er stiftet den 12 februar 1982.

Foreningen har KUN til formål at støtte Ravnsborg Skytteforenings ungdomsafdeling økonomisk.

Medlemskabet består udelukkende af passive medlemmer.                                                                  Foreningens årlige kontigent er 30,- kr.

Venneforeningen tjener penge via medlemskontingent, Hold Lolland Ren, salg af lodder og andre aktiviteter.

Venneforeningen:

• Foretager strandrens i samarbejde med skytteforeningens ungdomsafdeling.
  • Hjælper til ved skytteforeningens årlige arbejdsdag og ved andre arrangementer, hvor der er behov.
  • Stiller med hjælpetrænere når f.eks. børn fra skoler og efterskoler ønsker en prøvetime i skytteforeningen.
  • Stiller med hjælpetrænere når foreningen har 5. klasser der deltager ved Skole DM.
  • Arrangerer petanque i sommerhalvåret og bowls i vnterhalvåret.                                      Petanque bliver spiller bag ved klubben fra den 1 maj til 31 oktobe. Det er hver tirsdag kl 10:00 - 12:30.

Kunne DU også tænke dig at være medlem af Ravnsborg Skytteforenings Venner og dermed støtte Ravnsborg Skytteforening ungdomsafdeling, så meld dig ind i Ravnsborg Skytteforenings Venner.

Ved spørgsmål/indmeldelse kontakt Mia (formand), Erling (kasserer) eller Dorte (sekretær)